Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020 Sb., která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Město Zubří, U Domoviny 234, 756 54 Zubří, tel. 571 757 051, IČ: 00304492, č.ú. 2221851/0100
Samospráva města Zubří (dále jen „Město“), jakož i všech ostatních obcí v našem státě, byla obnovena dnem voleb do zastupitelstev obcí v roce 1990 na základě ústavního zákona č.294/1990Sb., a zákona č.367/1990Sb., o obcích (obecní zřízení). Zubří bylo stanoveno městem k 22.02.2002 dle Rozhodnutí č. 99 předsedy Poslanecké sněmovny.
Právní poměry Města, principy a podmínky činnosti Města a jeho orgánů jsou upraveny zejména Ústavou České republiky a zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění, a i dalšími souvisejícími právními předpisy.
Město je právnickou osobou - veřejnoprávní korporací, jejímž základním úkolem je pečovat o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů.
Město je povinno při své činnosti dbát na ochranu veřejného zájmu vyjádřeného v zákonech a v jiných právních předpisech.
Město je základním územním samosprávným společenstvím občanů. Orgány Města vedle spravování vlastních záležitostí města rovněž vykonávají státní správu, kterou stát na město zákonem přenesl, a to ve správním obvodu samotného Města.
Činnosti a úkoly Města zařazujeme buď do oblasti samostatné působnosti obce, nebo do oblasti přenesené působnosti obce.
Občany Města jsou fyzické osoby, které jsou státními občany České republiky a jsou ve Městě přihlášeny k trvalému pobytu.
Je složeno z členů Zastupitelstva, kteří jsou voleni oprávněnými voliči tajným hlasováním na základě všeobecného, rovného a přímého volebního práva. Funkční období je 4 leté, počet jeho členů je 21
Zastupitelstvo města - členové
Výbory města:
Je výkonným orgánem Města v oblasti samostatné
působnosti, je volena zastupitelstvem města
Ø zabezpečovat hospodaření obce podle schváleného
rozpočtu, provádět rozpočtová opatření v rozsahu stanoveném zastupitelstvem
obce,
Ø plnit vůči právnickým osobám a organizačním složkám
založeným nebo zřízeným zastupitelstvem obce, s výjimkou obecní policie, úkoly
zakladatele nebo zřizovatele podle zvláštních předpisů, nejsou-li vyhrazeny
zastupitelstvu,
Ø rozhodovat ve věcech obce jako jediného společníka
obchodní společnosti,
Ø vydávat nařízení obce, - projednávat a řešit návrhy,
připomínky a podněty předložené jí členy zastupitelstva nebo komisemi rady
obce,
Ø stanovit rozdělení pravomocí v obecním úřadu, zřizovat
a zrušovat odbory a oddělení obecního úřadu,
Ø na návrh starosty jmenovat a odvolávat vedoucí odborů
obecního úřadu v souladu se zvláštním zákonem,
Ø zřizovat a zrušovat podle potřeby, komise rady obce,
jmenovat a odvolávat z funkce jejich předsedy a členy,
Ø kontrolovat plnění úkolů obecním úřadem a komisemi v
oblasti samostatné působnosti,
Ø stanovit celkový počet zaměstnanců obce v obecním
úřadu a v organizačních složkách obce,
Ø ukládat pokuty ve věcech samostatné působnosti obce;
tuto působnost může rada obce svěřit příslušnému odboru obecního úřadu zcela
nebo zčásti,
Ø přezkoumávat na základě podnětů opatření přijatá
obecním úřadem v samostatné působnosti a komisemi,
Ø rozhodovat o uzavírání nájemních smluv a smluv o
výpůjčce; tuto působnost může rada obce svěřit příslušnému odboru obecního
úřadu nebo příspěvkové organizaci obce zcela nebo zčásti, - stanovit pravidla
pro přijímání a vyřizování petic a stížností, - schvalovat organizační řád obecního
úřadu, plnit úkoly stanovené zvláštním zákonem.
Rada
obce zabezpečuje rozhodování ostatních záležitostí patřících do samostatné
působnosti obce, pokud nejsou vyhrazeny zastupitelstvu obce nebo pokud si je
zastupitelstvo obce nevyhradilo.
Komise města:
Redakční rada Zuberských novin
Je volen Zastupitelstvem z řad jeho členů
Zastupuje Město navenek a stojí v čele Městského úřadu
Zubří
Ø jmenuje a odvolává se souhlasem ředitele krajského
úřadu tajemníka, stanoví jeho plat,
Ø odpovídá za včasné objednání přezkoumání hospodaření
obce za uplynulý kalendářní rok,
Ø může po projednání s ředitelem krajského úřadu svěřit
komisi výkon přenesené působnosti v určitých věcech,
Ø může požadovat po Policii České republiky spolupráci
při zabezpečení místních záležitostí veřejného pořádku,
Ø odpovídá za informování veřejnosti o činnosti obce,
Ø rozhoduje o záležitostech samostatné působnosti obce
svěřených mu radou obce,
Ø plní obdobné úkoly jako statutární orgán
zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisů vůči uvolněným členům
zastupitelstva.
Starosta svolává a zpravidla řídí zasedání
zastupitelstva obce a rady obce, podepisuje spolu s ověřovateli zápis z jednání
zastupitelstva obce a zápis z jednání rady obce.
Je tvořen starostou, místostarostou a zaměstnanci
města; V čele úřadu je starosta.
V samostatné působnosti plní úkoly, které mu uložilo
zastupitelstvo nebo rada a pomáhá komisím a výborů v jejich činnosti.
Vykonává přenesenou působnost.
V
případě pověřeného úřadu a v obcích s rozšířenou působností se zřizuje
funkce tajemníka, který je zaměstnancem obce, v ostatních obcích může být
tato funkce zřízena.
Město
Zubří, U Domoviny 234, 756 54 Zubří
tel.
+420 571 757 051
IČ:
00304492
DIČ:
CZ00304492
č. ú.
2221851/0100
e-mail:
podatelna@mesto-zubri.cz
IDDS:
pegbuzc
Zaměstnanci - podrobné kontakty
Klub
Zubří, tel.: +420 571 659 447
Klub Zubří
je kulturním zařízením města Zubří. Promítá zde kino, je sídlem kanceláře
odboru kultury a sportu Města Zubří a několika zájmových spolků a sdružení.
Disponuje multifunkčním kulturním sálem s kapacitou 240 míst k sezení, který je
vhodný pro pořádání koncertů, divadelních představení, přednášek či dalších
akcí a menším sálem pro přednáškovou či schůzovou činnost. V prostorách bývalé
pivnice byla vybudována Miniscéna U Ludvíka, místnost kavárenského typu
sloužící k občerstvení a odpočinku během větších kulturních akcí či ke komorním
kulturním akcí pro max. 35 osob.
Kino, tel.:
+420 571 659 447
Muzeum, tel.:
+420 702 183 234
Knihovna, tel.
+420 724 697 666
Sportovní
hala, tel. +420 571 658 788
Seznam podnikatelů a služeb (odkaz)
Seznam
služeb - možnosti ubytování, stravování, kulturní a sportovní zařízení, spolky
apod. (odkaz na firmy a služby, odkaz na spolky)
Seznam organizací zřízených obcí
Seznam všech
rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných, řízených a jiných organizací, které
jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou jakkoli pravidelně navázány na
rozpočet povinného subjektu
Právnické osoby založené nebo zřízené městem:
MA s. r. o., jednatel Robert Jurajda
Příspěvkové organizace
Základní škola Zubří, okres Vsetín, Hlavní 70,
ředitel: Mgr. Stanislav Petružela
Mateřská škola Zubří, Sídliště 6. května 1109,
ředitelka: Irena Dukátová
Mateřská škola DUHA, Zubří, Na Potoku 369, ředitelka:
Bc. Vladimíra Janošková
Jednotky sboru dobrovolných hasičů
JSHD I - velitel: Miroslav Koleček
JSHD II - velitel: Ing. Zdeněk Krpelík
ČLENSTVÍ
VE SVAZKU OBCÍ:
Sdružení
obcí Mikroregionu Vsetínsko, Svárov 1080, Vsetín
Sdružení
Mikroregionu Rožnovsko, Masarykovo nám. 128, Rožnov p. R.
ČLENSTVÍ
VE SDRUŽENÍ:
Místní
akční skupina Rožnovsko, OÚ Zašová 36, 756 51
MAJETKOVÁ
ÚČAST NA SPOLEČNOSTECH:
Vodovody
a kanalizace Vsetín, a.s.
MA
Zubří s. r. o.
4.1 Kontaktní poštovní adresa
oficiální
Město Zubří
U Domoviny
234
756 54 Zubří
4.2 Adresa úřadovny pro osobní
návštěvu
oficiální
Město Zubří
U Domoviny
234
756 54 Zubří
4.3 Úřední hodiny
Pondělí
8.00-11.30 12.30-17.00
Úterý -----
Středa 8.00-11.30 12.30-17.00
Čtvrtek 8.00-11.30 12.30-14.00
Pátek 8.00-11.30
4.4 Telefonní čísla
pevná linka:
+420 571 757 051
4.5 Čísla faxu ---
4.6 Adresa internetové stránky
oficiální: www.mesto-zubri.cz
4.7 Adresa e-podatelny
oficiální: podatelna@mesto-zubri.cz
4.8 Další elektronické adresy (odkaz
na zaměstnance)
4.9 IDDS: pegbuzc
5. Případné platby lze poukázat
Číslo účtu:
2221851, kód banky: 0100
6. IČ: 00304492
7. DIČ: CZ00304492
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Vyhlášky, nařízení (odkaz)
Usnesení rady města a zastupitelstva města
(odkaz)
Poskytnuté informace (odkaz)
8.2 Rozpočet
Rozpočet města (odkaz na rozklikávací)
9. Žádosti o informace
9.1 Místo a způsob podání
žádosti, stížnosti, návrhu, podnětu či jiného dožádání:
Ø písemně,
osobně na podatelně MěÚ Zubří, U Domoviny 234, 756 54 Zubří, nebo
prostřednictvím pošty
Ø v
elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem, pokud to je v
daném případě v souladu s právními předpisy, zasláním na adresu:
podatelna@mesto-zubri.cz nebo předáním na technickém nosiči dat na podatelně
MěÚ anebo prostřednictvím pošty
Ø ústně
do protokolu, pokud to je v daném případě v souladu s právními předpisy, na
odboru, který vydal napadené rozhodnutí, nebo který připravoval podklady pro
rozhodnutí voleného orgánu Města.
Na podatelnu je možné se
obrátit v kterýkoliv pracovní den ve stanovené pracovní době.
9.2 Provoz podatelny – odkaz na dokument
10. Postup a lhůty při vyřizování všech žádostí
10.1 Žádosti
a podání ve správním řízení
Postup vyřizování podání ve
správním řízení je upraven zákonem č.500/2004Sb., správní řád, v platném
znění. Správní řád je obecným právním předpisem upravující základní zásady a
pravidla správního řízení, který se užije vždy tam, kde zvláštní správně právní
předpis (např. stavební zákon) nestanoví jinak.
Některé lhůty ve správním řízení podle
správního řádu:
postoupení podání příslušnému orgánu … bezodkladně
pro vydání rozhodnutí …
v jednoduchých věcech bezodkladně
…
standardně do 30 dnů od zahájení řízení
… ve složitých případech do 60
dnů od zahájení řízení
nastoupení
fikce doručení při nevyzvednutí … doručované písemnosti 10. den od uložení
vyvěšení písemnosti při doručení … veřejnou vyhláškou 15
dnů
pro podání odvolání … do 15 dnů od oznámení rozhodnutí
10.2 Žádosti a podání v daňovém
řízení
Daňové řízení je komplexně
upraveno zákonem č. 280/2009Sb., daňový řád, v platném znění.
Daňové řízení v činnosti obcí
se uplatňuje při správě místních poplatků, odvodů za porušení rozpočtové kázně
u dotací z obecního rozpočtu a zejména při placení a vymáhání místních
poplatků, poplatků sankční povahy a pokut, které jsou příjmem obecního
rozpočtu.
Lhůty v řízení podle zákona o
správě daní a poplatků:
postoupení podání příslušnému správci daně … neprodleně
vyměření místního poplatku
platebním výměrem … do 3 let od roku vzniku povinnosti
pro podání odvolání … do 30 dnů ode dne následujícího po
doručení rozhodnutí
pro podání námitky … do 30 dnů ode dne, kdy se dozvěděl o
úkon
nastoupení fikce doručení při
nevyzvednutí doručované písemnosti … 15. den od uložení
vyvěšení oznámení při doručení veřejnou vyhláškou … 15 dnů
promlčení práva vymáhat
nedoplatky … po 6 letech po roce splatnosti nebo po roce provedení úkonu,
nejpozději do 20 let od roku splatnosti
10.3 Stížnosti a petice
Výkon ústavně zaručeného
petičního práva upravuje zákon č.85/1990 Sb., o právu petičním.
Lhůty při vyřizování stížností a peticí:
Vyřízení (odpověď) … do 60 dnů od doručení do 30 dnů od
doručení
Postoupení příslušnému … do 5 dnů od doručení do 5 dnů od
doručení orgánu
10.4 Žádosti a podání při
poskytování informací
Podmínky práva svobodného
přístupu k informacím a základní podmínky, za nichž jsou informace poskytovány,
upravuje zákon č.106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném
znění, a pro speciálně vymezený okruh informací se postupuje dle zákona
č.123/1998Sb., o právu na informace o životním prostředí, v platném znění.
Podrobnější pravidla vyřizování žádosti o informace upravuje vnitřní předpis
vydaný radou města. Město a jeho orgány poskytují informace zveřejněním nebo na
základě žádosti.
Zveřejňované informace jsou např.:
Ø usnesení
zastupitelstva
Ø usnesení
rady
Ø obecně
závazné vyhlášky a nařízení města Zubří
Ø návrh
rozpočtu Města na příslušný kalendářní rok
Informace
se zveřejňují těmito způsoby:
Ø na
Úřední desce Městského úřadu Zubří
Ø prostřednictvím
internetu (úřední deska na www.mesto-zubri.cz)
Ø na
vývěskách města
Ø v
Zuberských novinách
Lhůty při vyřizování žádostí o informace:
Poskytnutí
informací … do 15 dnů od přijetí
… do
30 dnů od obdržení žádosti nebo upřesnění žádosti
Prodloužení
lhůty … až o 10 dnů až o 30
dnů pro poskytnutí informací Rozhodnutí o odepření
… ve
lhůtě pro poskytnutí ve lhůtě pro zpřístupnění informací Odkázání žadatele
… do 7
dnů od přijetí žádosti
… do
15 dnů od obdržení žádosti zveřejněnou informaci
Výzva
k upřesnění žádosti … do 7 dnů od podání žádosti
… do 15 dnů od obdržení
žádosti
Lhůta
k upřesnění žádosti … do 30 dnů
od výzvy do 15 dnů od doručení výzvy
Lhůta
pro podání odvolání … postupuje se dle správního řádu
10.4 Jiné žádosti a podání v samostatné působnosti
Postup
a lhůty vyřizování jiných než výše uvedených žádostí, zejména jde-li o žádosti
a podání v samostatné působnosti obcí, se řídí zákonem o obcích a rozhodnutími
orgánů Města.
Lhůta
k vyřízení, jde-li o věc patřící do rozhodování zastupitelstva města, je 90 dnů
od podání, jde-li o věc patřící jinému orgánu Města, pak do 60 dnů od podání.
11. Opravné prostředky
Místo, lhůta a způsob, kde lze podat opravný prostředek proti rozhodnutím
povinného subjektu o právech a povinnostech osob, a to včetně výslovného
uvedení požadavků, které jsou v této souvislosti kladeny na toho, kdo
opravný prostředek podává.
11.1 Opravné prostředky podle
zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
pozdějších předpisů
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o poskytnutí informace
Proti postupu při vyřizování
žádosti o poskytnutí informace může žadatel
Ø který nesouhlasí s vyřízením žádosti odkazem na zveřejněnou informaci,
Ø kterému po uplynutí lhůty 15 denní lhůty pro vyřízení žádosti nebo
prodloužené lhůty nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční
nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
Ø kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku
žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí,
Ø který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s
výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním
informací,
podat ve lhůtě do 30 dnů od data doručení sdělení
s odkazem na zveřejněnou informaci (§ 6), oznámení o výši úhrady (§ 17 odst. 3)
nebo uplynutí lhůty pro poskytnutí informace (§ 14 odst. 5 písm. d), odst. 7),
příp. sdělení o odložení žádosti podle § 14 odst. 5 písm. c), u povinného subjektu stížnost.
Způsob podání stížnosti
Stížnost lze podat každý
pracovní den v obvyklé pracovní době městského úřadu:
písemně:
Ø prostřednictvím držitele poštovní licence (poštou) na adresu
Městského úřadu Zubří, U Domoviny 234, 756 54 Zubří
Ø na podatelně městského úřadu,
Ø přímo na věcně příslušném odboru Městského úřadu Zubří,
Ø prostřednictvím datové schránky: ID datové schránky: pegbuzc,
Ø elektronicky prostřednictvím elektronické podatelny: podatelna@mesto-zubri.cz.
ústně:
Ø přímo na věcně příslušném odboru Městského úřadu Zubří.
Je-li stížnost podána ústně,
sepíše se o ní písemný záznam.
O stížnosti
rozhoduje Krajský úřad Zlínského kraje, nevyhoví-li zcela
stížnosti povinný subjekt sám.
Stížnost spolu se spisovým
materiálem povinný subjekt předkládá nadřízenému orgánu ve lhůtě 7 dnů ode dne doručení
stížnosti. Příjem stížnosti se nepotvrzuje, o postoupení stížnosti se
vyrozumí stěžovatel. Nadřízený orgán rozhoduje o stížnosti do 15 dnů od jejího
předložení povinným subjektem.
Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti o
poskytnutí informace
Proti rozhodnutí o odmítnutí
žádosti lze podat ve lhůtě do 15 dnů od data doručení rozhodnutí odvolání, a to podáním u povinného
subjektu, který rozhodnutí vydal.
Způsob pro podání odvolání
Každý pracovní den v obvyklé pracovní době městského úřadu.
ústně do protokolu:
Ø na věcně příslušném odboru městského úřadu
písemně:
Ø prostřednictvím držitele poštovní licence (poštou) na adresu
Městského úřadu Zubří, U Domoviny 234, 756 54 Zubří
Ø na podatelně městského úřadu Zubří
Ø přímo na věcně příslušném odboru Městského úřadu Zubří
Ø prostřednictvím datové schránky: ID datové schránky: pegbuzc
Ø jinými telegrafickými prostředky, dálnopisem, nebo prostřednictvím
veřejné datové sítě bez použití uznávaného elektronického podpisu (za
podmínky, že podání je do 5 dnů potvrzeno, popřípadě doplněno, resp. učiněno
písemně, nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané
uznávaným elektronickým podpisem),
Ø v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem
prostřednictvím elektronické podatelny: podatelna@mesto-zubri.cz
O odvolání proti rozhodnutí
města Zubří resp. jeho orgánů rozhoduje Krajský úřad Zlínského kraje, pokud
příslušný orgán nerozhodne sám v autoremeduře.
Povinný subjekt předkládá
odvolání spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu ve lhůtě 15 dnů
ode dne doručení odvolání, pokud nerozhodne v této lhůtě sám v
autoremeduře. Výše uvedený odvolací orgán rozhoduje o odvolání do 15 dnů od jeho
předložení povinným subjektem (tuto lhůtu nelze prodloužit).
Rozhodnutí nadřízeného
orgánu lze přezkoumat v přezkumném řízení, ke kterému je příslušný Úřad
pro ochranu osobních údajů.
11.2 Opravný
prostředek podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších
předpisů
Odvolání
Způsob pro podání odvolání -
každý pracovní den v obvyklé pracovní době městského úřadu.
Odvolání podává účastník
řízení, a to po vydání rozhodnutí, v potřebném počtu stejnopisů (pro správní
orgán a každého z účastníků) do 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí nadřízenému
správnímu orgánu u správního orgánu, který napadené rozhodnutí vydal.
ústně do protokolu:
Ø na věcně příslušném odboru městského úřadu
písemně:
Ø prostřednictvím držitele poštovní licence (poštou) na adresu
Městského úřadu Zubří, U Domoviny 234, 756 54 Zubří
Ø na podatelně městského úřadu Zubří
Ø přímo na věcně příslušném odboru Městského úřadu Zubří
Ø prostřednictvím datové schránky: ID datové schránky: pegbuzc
Ø jinými telegrafickými prostředky, dálnopisem, nebo prostřednictvím
veřejné datové sítě bez použití uznávaného elektronického podpisu (za
podmínky, že podání je do 5 dnů potvrzeno, popřípadě doplněno, resp. učiněno
písemně, nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané
uznávaným elektronickým podpisem),
Ø v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem
prostřednictvím elektronické podatelny: podatelna@mesto-zubri.cz
Nadřízeným správním orgánem
orgánu města v samostatné i přenesené působnosti je Krajský
úřad Zlínského kraje.
11.3 Opravný prostředek proti rozhodnutím vydaným
dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů
Odvolání
Odvolání
může podat příjemce rozhodnutí po vydání rozhodnutí do 30 dnů ode dne doručení
rozhodnutí (resp. i před doručením tohoto rozhodnutí) nadřízenému správci daně
a to prostřednictvím správce daně, který napadené rozhodnutí vydal.
ústně do protokolu:
Ø na věcně příslušném odboru městského úřadu
písemně:
Ø prostřednictvím držitele poštovní licence (poštou) na adresu
Městského úřadu Zubří, U Domoviny 234, 756 54 Zubří
Ø na podatelně městského úřadu Zubří
Ø přímo na věcně příslušném odboru Městského úřadu Zubří
datovou zprávou:
Ø prostřednictvím datové schránky: ID datové schránky: pegbuzc
Ø podepsanou uznávaným elektronickým podpisem prostřednictvím
elektronické podatelny podatelna@mesto-zubri.cz.cz ;
datovou zprávu podanou bez uznávaného elektronického podpisu je možné potvrdit
do 5 dnů od dne, kdy byla doručena správci daně.
Nadřízeným správcem daně je Krajský úřad
Zlínského kraje.
12. Formuláře
Žádosti a formuláře – odkaz na naše formuláře
Formuláře - odkaz na Ministerstvo vnitra ČR
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních
situací
14. Předpisy
14.1 Právní
předpisy, podle nichž Město a
jeho orgány jednají a rozhodují:
Ústavní
zákon č.1/1993Sb., Ústava České republiky, ve znění ústavních zákonů:
č.347/1997Sb., č.300/2000Sb., č.395/2001Sb., č.448/2001Sb., č.395/2001Sb.,
č.515/2002Sb.
Listina
základních práv a svobod vyhlášená usnesením předsednictva ČNR č.2/1993 Sb., ve
znění ústavního zákona č. 162/1998 Sb.
Zákon
č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) Zákon č. 129/2000 Sb., o krajích
(krajské zřízení)
Zákon
č. 314/2002 Sb., o stanovení obcí s pověřeným obecním úřadem a stanovení obcí s
rozšířenou působností
Zákon
č.500/2004 Sb., správní řád
Zákon
č. 85/1990 Sb., o právu petičním
Zákon
č. 22/2004 Sb., o místním referendu a změně některých zákonů
Zákon
č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev v obcích a o změně některých
zákonů
Zákon
č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
Zákon
č. 133/1985 Sb., o požární ochraně
Zákon
č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném
vzdělávání (školský zákon)
Zákon
č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích
Zákon
č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny
Zákon
č. 280/2009 Sb., daňový řád
Zákon
č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování
pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon ověřování)
Zákon
č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích
Zákon
č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech
Zákon
č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých
zákonů (zákon o evidenci obyvatel)
Zákon
č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a změně některých zákonů (krizový zákon)
Zákon
č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
Zákon
č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a změně některých souvisejících
zákonů Zákon č. 185/2001 Sb., o odpadech
Zákon
č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon)
Zákon
č. 86/2002 Sb., o ochraně ovzduší a o změně některých zákonů
https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/
14.2 Právní předpisy, které upravují právo žádat
informace a povinnost poskytovat informace:
Listina
základních práv a svobod vyhlášená usnesením předsednictva ČNR č. 2/1993Sb.
Zákon
č. 123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí
Zákon
č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších
předpisů
14.3 Vydané
právní předpisy
Nahlížení
do právních předpisů:
Zákony
případně další právní předpisy jsou vyhlašovány ve Sbírce zákonů, právní
předpisy Města jsou vyhlašovány na Úřední desce MěÚ Zubří.
Platné
právní předpisy Města jsou trvale přístupné na internetových stránkách Města
(www.mesto-zubri.cz), v písemné podobě lze do nich nahlédnout v úřední dny v
úředních hodinách na MěÚ Zubří.
Sbírky
zákonů v elektronické podobě jsou přístupné na stránkách Ministerstva vnitra
(www.mvcr.cz).
Sbírky
zákonů od roku 1989 jsou k nahlédnutí v úřední dny v úředních hodinách na MěÚ
Zubří.
15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování
informací
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o
výši úhrad za poskytnutí informací
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
16.2 Výhradní licence
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
17.1. Rozsudky
17.2. Výdaje na soudy
Další povinně zveřejňované informace
Nacházíte se v režimu "Bez grafiky". Zapnutím grafiky zobrazíte standardní verzi webu. Zapnout grafiku