Provoz podatelny

Od 10. 10. 2012
Do 1. 1. 2026
Zařazení: Podatelna

a podmínky pro přijímání dokumentů

Provoz podatelny a podmínky přijímaní dokumentů

 

Podatelna Městského úřadu Zubří je umístěna v budově Městského úřadu Zubří, v 1. poschodí, kancelář č.2.  Žádosti i další korespondenci lze zaslat poštou, nebo podat osobně na podatelně  MěÚ Zubří.

 

Adresa pro korespondenci:
Město Zubří, U Domoviny 234, 756 54  Zubří

 

Úřední hodiny podatelny:

Pondělí 8.00-11.30 12.30-17.00
Úterý -----
Středa 8.00-11.30 12.30-17.00
Čtvrtek 8.00-11.30 12.30-14.00
Pátek 8.00-11.30

 

Elektronická adresa: podatelna@mesto-zubri.cz

Tato elektronická adresa je určena pro příjem veškerých datových zpráv doručovaných elektronicky Městskému úřadu Zubří, nebo Městu Zubří (dále jen úřad).

 

Adresa pro osobní a poštovní doručování datových zpráv na technických nosičích:

Městský úřad Zubří, U Domoviny 234, 756 54  Zubří

 

ID datové schránky úřadu

pegbuzc

 

Technické parametry přijímaných datových zpráv:

Datové zprávy jsou přijímány ve formátech: html, pdf, doc, docx, xls, xlsx, jpg, rtf a txt.

 

Technické parametry fyzických nosičů, na nichž lze předávat datové zprávy:

Datové zprávy jsou přijímány na CD/DVD nosičích  a USB Flash disku, které jsou  čitelné na počítačích úřadu (moderní operační systémy MS Windows) .

 

Postup v případě zjištění škodlivého softwaru (viru), nevyžádaného obchodního sdělení (spam) nebo chybného formátu u přijaté datové zprávy

 

Důsledky doručení neúplného anebo poškozeného dokumentu v analogové podobě nebo dokumentu v digitální podobě, které nejsou podáním nebo podnětem a nelze je vyřídit podle jiného právního předpisu.

 

1)      Pokud je úřadu dodán dokument v digitální podobě v chybném datovém formátu,

2)      Pokud  je úřadu dodán dokument v digitální podobě se škodlivým kódem,

3)      Pokud  je úřadu dodán dokument v digitální nebo analogové podobě neúplný nebo poškozený,

postupuje úřad takto:

 

Pokud u takovýchto dokumentů lze určit odesílatele a jeho kontaktní údaje nebo elektronickou adresu odesílatele, vyrozumí úřad odesílatele o zjištěné vadě dokumentu a stanoví další postup pro její odstranění. Nepodaří-li se úřadu ve spolupráci s odesílatelem vadu dokumentu odstranit, úřad dokument nezpracovává!

Pokud z takovéhoto dokumentu v digitální podobě nelze určit, kdo jej odeslal, úřad dokument nezpracovává!

Nacházíte se v režimu "Bez grafiky". Zapnutím grafiky zobrazíte standardní verzi webu. Zapnout grafiku