Přijímáme online platby
Litujeme, ale lístky již není možné zakoupit.
Nákupem vstupenky souhlasíte s obchodními podmínkami
při rezervaci, prodeji a on-line prodeji vstupenek prostřednictvím internetu na webových stránkách www.mesto-zubri.cz realizované pro Město Zubří společností GOPAY s.r.o. a společností DISdata s.r.o. na akce pořádané Městem Zubří.
Níže uvedené všeobecné závazné obchodní podmínky upravují prodej vstupenek
a účast na kulturních a společenských akcích, případně jiných akcích
pořádaných Městem Zubří nebo akcí v prostorách spravovaných Městem Zubří a všechny
smluvní vztahy se zákazníky, které z toho vyplývají a vymezují práva
prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).
Zákazník, který si zakoupí vstupenky a zúčastní se akcí výše uvedených,
bez výhrad přijímá veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek a je
povinen se jimi řídit. Zde uvedené obchodní podmínky jsou platné v den
zakoupení vstupenky, provedení rezervace nebo on-line nákupu vstupenky
zákazníkem.
On-line prodej vstupenek na výše uvedené akce se realizuje
prostřednictvím portálu www.mesto-zubri.cz, smluvního partnera společnosti
DISdata s.r.o. Smluvní partner zprostředkovává prodej vstupenek
z pověření pro kulturní akce Města Zubří. Zakoupením vstupenek
vzniká smluvní vztah přímo mezi zákazníkem a provozovatelem. Provozovatel
neodpovídá za žádnou škodu či jakoukoliv jinou újmu, která by vznikla
zákazníkovi nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti s návštěvou
akcí, zejména neodpovídá za žádné výlohy, které zákazníkovi vznikly
v souvislosti s akcí. Zákazník kupuje vstupenky za cenu zobrazenou
při transakci, ta je konečná včetně případné zákonné sazby daně z přidané
hodnoty. Zaplacené vstupné se nevrací, není-li výslovně uvedeno jinak.
Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní
vstupenka neposkytuje. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko
“Pokračovat” potvrzuje současně zákazník souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami
poskytovatele. Po potvrzení objednávky má zákazník možnost využít službu
bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky
a prostřednictvím internet bankingu odešle platbu.
Prodávající expeduje vstupenky ihned po přijetí potvrzení o úhradě.
Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GOPAY s.r.o., bankovního
převodu nebo platby kartou. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému
internetového bankovnictví jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají
se do prostředí třetích stran.
Vstupenky si lze rezervovat na maximální dobu 48 hodin, pokud není
v potvrzovacím mailu rezervace uvedeno jinak. Poslední možnost provedení
rezervace má zákazník 24 hodin před plánovaným začátkem akce, pokud
není u dané akce výslovně uvedeno jinak. V případě rezervace vstupenek na
filmová představení je platnost internetové rezervace od jejího vytvoření
až do 15 minut před začátkem představení. Vytvořenou internetovou rezervaci si zákazník
vyzvedne v kanceláři Klubu Zubří nebo v pokladně Klubu Zubří na své
jméno. Zákazník může být vyzván k předložení svých identifikačních
dokladů personálem provozovatele za účelem kontroly. Zákazník bere na vědomí,
že v případě, že si vstupenky nevyzvedne ve stanoveném čase, provozovatel
vstupenky uvolní k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi.
Stanovený čas je oznámen zákazníkovi ihned po ukončení rezervace
v rezervačním systému a zároveň zaslán emailem, pokud byl email
správně zadán. Ve stanovené době 24 hodin předcházející termínu představení už
nejsou rezervace možné, pouze přímý nákup vstupenek. Zákazník bere na vědomí,
že současně si může rezervovat vstupenky pouze na jedno představení, maximální
počet vstupenek pro rezervaci určuje provozovatel. Rezervovat vstupenky na
další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud
zákazník nedodrží tyto pokyny, provozovatel neručí za správné provedení
rezervací přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel
si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení
zákazníkovi. Zákazník bere na vědomí a bezvýhradně souhlasí, že jím zadané
kontaktní údaje mohou být zaznamenány v systému za účelem pozdějšího
kontaktování provozovatelem nebo obsluhou kulturního zařízení. A současně bere
na vědomí a souhlasí, že v případě opakovaného nevyzvednutí vstupenky
a neodvolání rezervace mu může být budoucí rezervace zablokována.
Rezervaci lze provést a stejně tak odvolat také osobně nebo telefonicky
v místě předprodeje nebo mailem na níže uvedených kontaktech na
provozovatele.
Zákazník má právo na podání reklamace, nedojde-li k úplnému
a k řádnému nabytí všech zaplacených vstupenek. Reklamace se
uplatňuje bezprostředně po nákupu vstupenek. Zákazník je povinen bezprostředně
po převzetí/obdržení vstupenky (vstupenek) zkontrolovat správnost obdržených
údajů. V případě zjištěných nesrovnalostí bude na základě okamžité reklamace
zákazníka provozovatelem reklamovaná vstupenka (vstupenky) prostřednictvím
systému zrušena a zákazníkovi bude vrácena zaplacená peněžní částka. Na
pozdější reklamace nebude brán zřetel. Reklamaci lze uplatnit pouze v tom
případě, kdy zákazník postupoval podle obchodních podmínek. V případě, kdy
dojde ke vzniku nestandardní situace v době kratší než 1 pracovní den před
termínem konání akce, provozovatel nemůže zákazníkovi garantovat nárok na
konkrétní zakoupenou vstupenku. Nastalou situaci řeší pověřené osoby
provozovatele. Pověřená osoba provozovatele podá zákazníkovi informaci
o způsobu a termínu řešení reklamace. V případě, že při koupi
vstupenek prostřednictvím internetu došlo sice k odepsání částky
z účtu zákazníka, ale vstupenky se nezobrazují, je třeba kontaktovat na
uvedených kontaktech provozovatele se sdělením informace o nákupu
a platební metodě. Pověřená osoba provozovatele ověří informace
a podá zákazníkovi
vyrozumění.
Předložením vstupenky při vstupu a vstupem na místo konání akce
vyjadřuje držitel vstupenky souhlas s provozními předpisy místa konání
akce, s pokyny pořadatele a s podmínkami, které se k nim
vážou. Na akci bude vpuštěn pouze první předložitel příslušné on-line zakoupené
vstupenky. V případě jakýchkoliv nestandardních situací, vzniklých při vstupu
na místo konání akce, je zákazník povinen kontaktovat neprodleně přítomné
zástupce provozovatele. Personál zajišťující bezpečnost je oprávněn nevpustit
návštěvníka akce bez zajištění předmětů, jejichž vnesení na místo konání akce
je nepřípustné, jako jsou láhve, plechovky, zbraně, omamné látky nebo jiné
předměty, které mohou být pořadatelem označeny jako nebezpečné nebo na akci
zakázané. Pořadatel nebo jím pověřená osoba má právo zakázat vstup na akci
návštěvníkům, kteří se na místo konání akce dostaví po začátku akce či osobám
podnapilým, osobám pod vlivem omamných nebo psychotropních látek nebo osobám
ohrožující bezpečnost jejích ostatních návštěvníků. Zakoupením vstupenky
a vstupem do prostoru konání akce zákazník souhlasí s případným
pořizováním foto a video dokumentace z akce ze strany provozovatele
a s případným zveřejněním bez nároku na finanční odměnu a tímto
se zavazuje, že nezabrání v uveřejnění své fotografie či audio nebo video
nahrávky v přímé souvislosti s navštívenou akcí. Bez povolení
pořadatele není dovoleno návštěvníkům fotografování a pořizování zvukových
ani obrazových záznamů. Reklamační řád stanoví postup zákazníka
a provozovatele v případech, kdy přes veškeré úsilí provozovatele,
zákazník shledá oprávněný důvod k podání reklamace na kvalitu poskytované
služby, tj. prodeje vstupenek na kulturní akce, případně jiné akce
provozovatele. Reklamaci podává zákazník osobně v místě předprodeje,
elektronicky nebo telefonicky na zveřejněných kontaktech provozovatele
s uvedením specifikace reklamovaných vstupenek či skutečností a svých
osobních údajů.
Reklamaci je možné uplatnit do začátku představení. Vstupenky zakoupené
prostřednictvím internetového obchodu po uznané reklamaci lze po domluvě
s pověřeným zaměstnancem Města Zubří vyměnit pouze za vstupenky na jiné
představení. Vrácení peněz není možné. Pokud bude představení zrušeno ze strany
pořadatele, částku za vstupenky je možné vrátit v hotovosti na pokladně
pořadatele po předložení platné vstupenky. Jestliže při procesu nákupu
vstupenek došlo k odepsání sumy za nákup vstupenek z účtu zákazníka,
ale vstupenky se nezobrazily, ani nebyly zaslány na zadaný e-mail, reklamaci
vrácení peněz z důvodu neposkytnutí uplatňuje zákazník v bance, která
vystavila platební kartu, prostřednictvím které platba proběhla. V žádném
případě takové reklamace neřeší provozovatel.
Zakoupené vstupenky může zákazník vrátit pouze z důvodu, že se
představení z důvodů na straně poskytovatele neuskuteční (porucha na
technickém zařízení, nedodání filmu do kina, onemocnění umělce apod). Podmínky
pro vracení vstupenek v případě úplného zrušení akce určuje provozovatel.
Zákazníci budou v takovém případě informováni o způsobu vracení na
webovém portálu www.mesto-zubri.cz. Pokud bude provozovatel nucen
zrušit nebo upravit termín akce, zveřejní tyto informace na svém webovém
portálu nejpozději hodinu před začátkem akce.
Při změně termínu představení zůstávají vstupenky v platnosti pro
náhradní představení. Zákazníci budou v takovém případě informováni
o možnostech jejich vrácení na webovém portálu provozovatele.
Zaplacené vstupné se nevrací, není-li v tomto reklamačním řádu
výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či
poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.
Reklamační řád je závazný pro zákazníka a provozovatele.
Osobními údaji se rozumí informace o zákazníkovi, na základě kterých
jej lze přímo či nepřímo identifikovat. Provozovatel prohlašuje, že chrání
osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních
údajů a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen
ZoOÚ).
Uzavřením transakce dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním
svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření
nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při
objednání, slouží výhradně pro vnitřní potřebu a nebudou poskytnuty jiným
subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Provozovatel nenese odpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích
osob, v důsledku nichž tyto osoby neoprávněně získají přístup
k osobním údajům jednotlivých zákazníků a/nebo k jejich uživatelským
účtům a/nebo k příslušnému datovému úložišti a tyto údaje neoprávněně
použijí, využijí, zneužijí nebo je zpřístupní třetím osobám. Zákazník
prohlašuje, že si je vědom rizik pro něho vyplývajících z výše uvedených
neoprávněných zásahů třetích osob. Provozovatel přebírá záruky pouze za
správnost, úplnost nebo aktuálnost nabízených informací v internetové
nabídce akcí na webovém portálu www.mesto-zubri.cz.
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách
prodávajícího, v den realizace nákupu vstupenek kupujícím. Zakoupením
vstupenek kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek
a je jimi neodvolatelně svázaný. Kupující též nákupem vstupenek potvrzuje
svůj souhlas s návštěvním řádem prodávajícího a je povinen se jím
řídit.
Účinnost obchodních podmínek od: 1. 9. 2020
Nacházíte se v režimu "Bez grafiky". Zapnutím grafiky zobrazíte standardní verzi webu. Zapnout grafiku